بازداشت معاون سازمان تامین اجتماعی صحت دارد؟‎-راهبرد معاصر

بازداشت معاون سازمان تامین اجتماعی صحت دارد؟‎

در حالی که در روزهای اخیر اخباری دال بر بازداشت معاون سازمان تامین اجتماعی در رسانه ها دست به دست می شود، سخنگوی قوه قضائیه به میدان آمده و به این خبر واکنش نشان داده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 28
کد خبر: ۲۳۴۲۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ در حالی که در روزهای اخیر اخباری دال بر بازداشت معاون سازمان تامین اجتماعی در رسانه ها دست به دست می شود، سخنگوی قوه قضائیه به میدان آمده و به این خبر واکنش نشان داده است. اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه می گوید: اعضای هیات مدیره این شرکت (زیرمجموعه شستا) به لحاظ انجام تخلفاتی در قراردادها و سوءاستفاده در موضوعات مالی تحت تعقیب قرار گرفتند و جمعی از آن‌ها بازداشت هستند.

 

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: این موضوع را به حوزه‌های مدیریتی سازمان تامین اجتماعی نسبت داده‌اند که صحت ندارد و به حوزه‌های کلان سازمان مرتبط نمی شود.

 

چندی پیش تسنیم نوشت: م. ج از معاونان سازمان تامین اجتماعی به اتهام دریافت ارز دولتی 4 هزار و 200 تومانی برای واردات تجهیزات پزشکی که به واردات گوشی موبایل اختصاص داده، دستگیر شد.

 

این معاون سازمان تامین اجتماعی پس از بازداشت، از سمت خود برکنار شد همچنین از سوی مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی؛ قائم موهبتی، معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت مربوطه منصوب شده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده